Lezing Maarten Colijn over klantgerichtheid en klantbeleving

Op 6 september organiseert BurgGolf in samenwerking met Professional Capital & EMIC een interactieve lezing over ‘klantgerichtheid’.

Burg Golf

EMIC (European Market Intelligence Center) verricht sinds 2004 metingen en onderzoeken op het gebied van klantgerichtheid en klantbeleving voor organisaties in verschillende branches.

De meeste ondernemers hebben een goed beeld van de kosten, maar niet van de gemiste opbrengsten. De metingen en onderzoeken van EMIC hebben als doel om omzetderving te voorkomen door verschillende aspecten van klantgerichtheid in kaart te brengen. Het klantcontact wordt geanalyseerd op basis van 6 fasen welke een (potentiële) klant doorloopt wanneer hij/zij contact zoekt met een organisatie, onder andere met betrekking tot de bereikbaarheid van de organisatie, de vriendelijkheid van de medewerkers, de creatie van veiligheid, de klantoriëntatie en de afronding van het gesprek.

Spreker Maarten Colijn neemt je tijdens deze lezing verder mee in de huidige trends en ontwikkelingen met betrekking tot klantgerichtheid en klantbeleving. Er is ruimte voor interactie en discussie, waarin persoonlijke vraagstukken worden behandeld. Maarten Colijn staat bekend om zijn praktische aanpak en positieve manier van confronteren. Hij is ‘down to earth’ en heeft inmiddels 4.500 personen getraind en toegesproken.

Datum en tijd
Woensdag 6 september van 19.00 uur tot 21.00 uur.

Locatie
BurgGolf Haverleij, Leunweg 40, 5221 BC 's-Hertogenbosch.

Kosten
Deelname is kosteloos

Aanmelden
Schrijf je in via lisanne@burggolf.nl.