Everbetter organiseert seminar ‘De kansen van servicegericht design’

Everbetter, een innovatief bureau voor branding en communication design, organiseert op woensdag 19 juli een seminar ‘De kansen van servicegericht design’ in Tilburg. Ben jij verantwoordelijk voor een mooi merk en wil je je servicegerichte communicatiemiddelen effectiever maken? Maak dan kennis met de kansen van servicegericht design, tijdens dit seminar.

Everbetter

Vandaag de dag wordt de druk op merken steeds groter om niet alleen te concurreren tijdens de verkoopfase, maar ook te concurreren op service. Maar merken laten hier nog veel kansen liggen. Want: offertes worden niet verzilverd, omdat het aanbod ontoegankelijk en gecodeerd wordt gepresenteerd. Consumenten worden wantrouwend tegenover een energiebedrijf omdat ze hun jaarrekening niet begrijpen. En wegwerkers kunnen hun werk niet doen omdat bewoners de instructies uit de bewonersbrief niet hebben opgevolgd.

Tijdens het seminar leer je hoe het komt dat sommige contactmomenten een blinde vlek zijn voor merken. En dat terwijl de impact van het slecht functioneren van communicatiemiddelen enorm kan zijn. Je krijgt te zien hoe deze contactmomenten effectiever gemaakt kunnen worden en hoe merken daardoor beter worden. Daarnaast krijg je bijzonder waardevolle inzichten over psychologie en design, de achterliggende theorie die contactmomenten daadwerkelijk beter laat functioneren.

De onderwerpen van het seminar
- Het herkennen van slecht functionerende servicegerichte communicatiemiddelen.
- Kennismaken met innovatieve designmethodes om contactmomenten tussen mensen en merken effectiever te maken.
- Op een interactieve manier kennisnemen van psychologie en design en direct toepasbare kennis mee naar huis nemen.
- De impact van beter functionerende contactmomenten op je merk.

Datum en tijd
Woensdag 19 juli van 15.00 uur tot 17.00 uur.

Locatie
Qlubhouse Tilburg, Tivolistraat 6

Aanmelden
Bel met of stuur een mail naar Maurits Vroombout: 013-5234035, maurits@everbetter.nl.