Thema: Identiteit

Bekijk alle thema’s >
Thumbnail

Diezijnzo: Identiteit als anker voor bedrijfscommunicatie

Sept-Okt 2011

Diezijnzo bestaat uit creatieve ontwerpers en communicatie-specialisten die in hun werkwijze de unieke identiteit van een bedrijf of merk centraal stellen. Zo ondersteunen ze organisaties op het gebied van marketing- en communicatieactiviteiten. Dat ze daarbij de inzet van innovatieve oplossingen niet schuwen, blijkt bijvoorbeeld uit de iPad-magazines en augmented reality toepassingen die ze hebben ontwikkeld.

Lees verder
Thumbnail

KEET: We gaan écht de diepte in

Mrt-Apr 2024

Jouw core vangen. Jouw unieke identiteit blootleggen. KEET draait niet om de kern heen. ‘Jezelf als organisatie goed neerzetten betekent dat je moet weten wie je bent, wat je kunt en waar je heen wil,’ zeggen Gertjan van Rozendaal (50) en Ellen Kooijmans (39). ‘In de waan van de dag weten bedrijven dat soms niet meer.’

Lees verder
Thumbnail

Powerstyle: Drijfveren & DNA's

Juli-Aug 2009

Wie PowerStyle benadert, weet zich van één ding verzekerd: de training zal uniek zijn. Geen twee Powerstyletrainingen zijn immers hetzelfde. Logisch, want elk mens is uniek. Wat voor de ene goed werkt, is niet passend voor de andere, meent David Hulsenboom.

Lees verder
Thumbnail

GP Systems: Identiteit als beleving

Sept-Okt 2011

Door creatieve technieken hoeft niemand meer onopgemerkt te blijven. GP Systems bezit het technische vernuft om de identiteit van een bedrijf, in combinatie met een beeldscherm, onder de aandacht te brengen van een groot publiek.

Lees verder
< Vorige Volgende >

Terug naar boven