Thumbnail

Efficy: Geen spaghetti-systemen optuigen

Nov-Dec 2014

KIS, oftewel Keep it Simple: dat motto omarmen de medewerkers van Efficy, zegt directeur Erik Stolk. ‘Geen enkele klant heeft behoefte aan te complexe oplossingen.’ De bedrijfsnaam moet hij vaak even spellen aan de telefoon: ‘Maar het is kort en krachtig en mensen begrijpen meteen wat je ermee wilt zeggen. Het draait bij ons om efficiency en effectiviteit.’

Lees verder
Thumbnail

ATSC: Automatisering zonder hoofdpijn

Maart-April 2015

Op het eerste gezicht lijkt de gemeenschappelijke factor tussen Villa Pardoes, de Oranjecamping en Autodrop ver te zoeken. Maar schijn bedriegt, want stuk voor stuk zijn het klanten die dankbaar gebruikmaken van de oplossingen die softwareproducent ATSC heeft ontwikkeld.

Lees verder
Thumbnail

Van Boekel: Met een frisse blik

Sept-Okt 2012

Een partijtje golf met de cliënt, een mooi ingepakte fles wijn, af en toe een belletje of een felicitatiekaart sturen. Volgens Ron Peppenster, van Boekels’ PR- en relatiemanager en Frank Jacobs, vennoot, moet ‘de cliënt gelukkig houden’ niet verward worden met relatiemanagement. met een unieke gebruikmaking van Customer Relationship Management (CRM) onderscheidt van Boekel accountants en adviseurs zich van andere kantoren. “Een toegepaste vorm van ons relatiemanagement is een unicum in de van origine gesloten accountancy-wereld. Onze dienstverlening verandert naar de wensen van deze tijd.”

Lees verder
Thumbnail

ATSC: Hulpmiddel, geen hoofddoel

Juli-Aug 2015

Als softwareontwikkelaar, systeem- en netwerkbeheerder weet ATSC, gevestigd in Oisterwijk, heel goed dat automatisering geen doel op zich is. Het is een hulpmiddel. ‘Wij leveren niet alleen ons praktijkgerichte webbased pakket MultiTrader, maar ook begeleiding, advies en systeembeheer’, vertelt Bert de Laat, directeur en medeaandeelhouder.

Lees verder
< Vorige Volgende >

Terug naar boven