Masterclass ByBerith: Hoe zorg je dat klanten verbonden blijven aan jouw bedrijf en voorkom je klantverlies?

In een dagdeel ga je in een kleine setting (max 10 deelnemers) aan de slag met klantbehoud voor jouw organisatie.


Zo 5 Mrt 2023

HOE ZIET DE MASTERCLASS ERUIT 
In deze masterclass leer je de basisprincipes van klantbehoud, die op te delen zijn in 4 disciplines. 
1. Vasthouden 
2. Terugkeren 
3. Tegenhouden van klantverlies. 
4. Goed afscheidnemen van je klant. 
 
Aan de hand van cijfers die ertoe doen leer je ontdekken hoe jouw klanten zich gedragen en voorspellen welke klanten mogelijk weggaan 
 
Vervolgens gaan we aan de slag met het 5C model om klantbehoud strategieën te ontwikkelen. De 5C’s zijn: Customer, Cancellation, Churn, Channel & Care 
 
WAAROM 
Krijg meer grip op klantverlies 
LeerKPI’s die inzicht verschaffen in het gedrag van jouw kant 
Bouw een gedegen klantbehoud strategie 
Jouw onderneming groeit sneller als de achterdeur dicht is. 

WAT HET OPLEVERT 
Gedurende de ochtend krijg je voldoende tijd om jouw gedachten en ideeën over Klantbehoud binnen jouw bedrijf op te schrijven in jouw werkboek. 
Introductie van cijfers die ertoe doen. 
Strategieën om het klantenbestand te laten groeien 
Feedback op jouw blauwdruk 
Eindeloos inspiratie 
En een gezellige lunch in een van de mooiste gebouwen van Den Bosch 
 
JE GAAT NAAR HUIS MET 
✔️ Werkboek vol met kennis en ideeën 
✔️ Tools om klantverlies te voorkomen 
✔️ Een bauwdruk van jouw klantbehoudplan 
✔️ Een kans om te netwerken 
 
VOOR WIE 
Ondernemers, sales en marketing teams 
 
TARIEF 
Tarief €349 
Inclusief lunch en werkboek 
Exclusief BTW 
 
Meld je aan via www.byberith.nl/masterclass 

< Alle nieuwsberichten