HOE ZIET DE MASTERCLASS ERUIT
In deze masterclass leer je de basisprincipes van klantbehoud, die op te delen zijn in 4 disciplines.
1. Vasthouden
2. Terugkeren
3. Tegenhouden van klantverlies.
4. Goed afscheidnemen van je klant.
Aan de hand van cijfers die ertoe doen leer je ontdekken hoe jouw klanten zich gedragen en voorspellen welke klanten mogelijk weggaan
Vervolgens gaan we aan de slag met het 5C model om klantbehoud strategieën te ontwikkelen. De 5C’s zijn: Customer, Cancellation, Churn, Channel & Care
WAAROM
Krijg meer grip op klantverlies
LeerKPI’s die inzicht verschaffen in het gedrag van jouw kant
Bouw een gedegen klantbehoud strategie
Jouw onderneming groeit sneller als de achterdeur dicht is.
WAT HET OPLEVERT
⭐ Gedurende de ochtend krijg je voldoende tijd om jouw gedachten en ideeën over Klantbehoud binnen jouw bedrijf op te schrijven in jouw werkboek.
⭐ Introductie van cijfers die ertoe doen.
⭐ Strategieën om het klantenbestand te laten groeien
⭐ Feedback op jouw blauwdruk
⭐ Eindeloos inspiratie
⭐ En een gezellige lunch in een van de mooiste gebouwen van Den Bosch
JE GAAT NAAR HUIS MET
✔️ Werkboek vol met kennis en ideeën
✔️ Tools om klantverlies te voorkomen
✔️ Een bauwdruk van jouw klantbehoudplan
✔️ Een kans om te netwerken
VOOR WIE
Ondernemers, sales en marketing teams
TARIEF
Tarief €349
Inclusief lunch en werkboek
Exclusief BTW
Meld je aan via www.byberith.nl/masterclass