E-commerce Special

B2B e-commerce is booming. Maar kan of moet je daar als mkb’er iets mee? Is een webshop een must voor B2B? En zorgt de stap naar e-commerce voor kanaalconflicten of interne problemen onder de eigen sales- en accountmanagers?In onze E-commerce Special vertellen Brabantse topbedrijven hun verhaal. Lees de artikelen hieronder.

Thumbnail

Dotcombusiness en Loonbedrijf Dekkers: Uitdaging in het buitengebied

Di 2 Jul 2019

‘ICT is niet mijn vakgebied. Sterker nog: ik werk er dagelijks mee, maar wil er verder liever niets van weten. Dat betekent ook dat je me alles kan wijsmaken. Gelukkig kan ik al vijftien jaar op Dotcombusiness vertrouwen om met een passende oplossing te komen. Ze begrijpen precies wat wij nodig hebben.’

Lees verder
Thumbnail

The Experience of Customers (TEoC): Het verschil maken

Di 2 Jul 2019

‘Ik geloof niet in bedrijven die hun klanten alleen maar producten of diensten willen aansmeren. Zij praten je alleen maar hoofdpijn aan om vervolgens paracetamol te verkopen. Ik draai het liever om door organisaties inzicht te geven in waarom zij doen wat ze doen.’

Lees verder
Thumbnail

Payper: Reteserieus maar onwijs gaaf

Di 2 Jul 2019

Bij de balie van Payper wordt meteen duidelijk dat dit een eigenzinnig bedrijf is. ‘Reteserieus maar onwijs gaaf’ luidt de kreet op de achterwand. Het blijkt de interne slogan van Payper. Key accountmanager Dennis van Hilten: ‘Ons werk draait natuurlijk om salarissen. Dat is serieus en belang-rijk, maar we doen dat wel altijd op een menselijke manier.’

Lees verder
Thumbnail

Bedrijf Online: Laat je goud niet liggen

Di 2 Jul 2019

Ze zijn niet alleen al vijftien jaar sportmaatjes, maar bundelen ook al drie jaar hun technische- en marketing skills. Erik Vissers (52) en Jeroen van Krimpen (46) vormen een bevlogen team dat zorgt voor de beste resultaten. ‘Net als bij squashen’, lacht Erik. ‘Ik doe mijn stinkende best en Jeroen wil per se winnen.’

Lees verder
Thumbnail

MSG Software: Elke vier jaar de bezem erdoor

Di 2 Jul 2019

Albert Buitenhuis is van de wilde ideeën. In zijn vrije tijd hangt hij vrijwillig aan een berg of speelt hij ijshockey. Martin Overduin staat juist met beide benen op de grond. Hij houdt van structuur en als hij niet werkt, dan wandelt hij graag of leest hij een goed boek. De directieleden van MSG Software zijn totaal verschillende types, maar dat blijkt juist heel goed te werken.

Lees verder
Thumbnail

Technische Unie: Het blijft een doorlopend proces

Di 2 Jul 2019

Het is 2019. Waar jongeren vergroeid zijn met hun telefoon en we met z’n allen een berg producten via internet bestellen en thuis laten bezorgen. Waar we die bestellingen via track & trace volgen en het zo langzamerhand heel normaal vinden om bericht te krijgen als de bezorger bijna voor de deur staat. In de B2C-markt is dat de standaard.

Lees verder
Thumbnail

Gemeente Waalwijk en vanHaren Schoenen: Nou en óf dat goed voelt

Di 2 Jul 2019

‘s Ochtends als ik hier binnen kom en het licht aandoe, kijk ik meteen op mijn kalender’, zegt Arthur Bontekoe (52). ‘Hebben we een jarige vandaag?’ Deze familiare benadering is typisch vanHaren. Persoonlijk en dichtbij. Maar wie nog meer dicht bij de schoenengigant staat is de gemeente Waalwijk.

Lees verder
Thumbnail

Last Mile Logistics: Nu moet ik het waarmaken

Di 2 Jul 2019

‘Ik liep al eens voor de muziek uit en moest toen drastisch bijsturen. Dat heeft veel geld gekost. Ik ben blij en trots dat het nu beter lijkt te lukken.’ Bart Sebregts (48) levert met zijn Last Mile Logistics de software en elektronica voor de onbemande, oranje pakketpostautomaten van PostNL.

Lees verder
< Vorige Volgende >

Terug naar boven