Thema: Reclame

Bekijk alle thema’s >
Thumbnail

Communicatie Team: De ziel van een bedrijf blootleggen

Sept-Okt 2011

Een authentiek merk is volgens Communicatie Team het beste instrument om als organisatie succesvol te zijn. 'Elke onderneming onderscheidt zich door wie zij echt is. Daarom proberen wij altijd de ziel van het bedrijf bloot te leggen', aldus Henk Jansen, oprichter en directeur van Communicatie Team. Zijn eigen bedrijf typeert Jansen als ‘opvallend gewoon’: 'We zijn scherp, servicegericht en toegankelijk en houden niet van dikdoenerij.'

Lees verder
Thumbnail

Verwegen Communicatie: Iedereen heeft recht op succes

Sept-Okt 2011

Sander van de Gevel (41) is geen onbekende in ’s-Hertogenbosch. Velen kennen hem als minister van de ‘Oeteldonksche Club van 1882’ of als zanger van funk- en soulband Checkpoint Charlie. Dat Sander zeventien jaar geleden bij de Verwegen Communicatie Groep startte als stagiair en inmiddels mede-eigenaar en creatief directeur van het Veghelse bedrijf is, is minder bekend.

Lees verder
Thumbnail

De Merkenbouwers: Bouwen aan langdurige relaties

Sept-Okt 2011

Succesvolle communicatie gaat verder dan een reclamecampagne. Zo omschrijven René van der Kolk en Robert Moorman hun visie op reclame en communicatie. Geen korte termijn of ad hoc oplossingen. 'Vanuit een strategisch plan zorgvuldig en consequent bouwen aan je merk', licht de directeur van De Merkenbouwers, Van der Kolk, toe.

Lees verder
Thumbnail

De Meiden van: We schieten gelijk raak

Nov-Dec 2011

Van een digitaal magazine van Enexis tot een creatief boekwerk van verschillende campagnes voor Consument en Veiligheid of een webshop voor Schneider Outdoor: ‘De Meiden van’ heeft een zeer divers portfolio opgebouwd. Het ambitieuze full service reclamebureau denkt graag vanaf het prille begin mee in de strategie en het concept. Zij ontwerpt van een logo en huisstijl tot een geheel nieuwe identiteit. Het duo Margo de Ranitz-Rouwhorst en Daniëlle Noordhoff werkt inmiddels vijf jaar samen en zit vanaf dag één in De Gruyter Fabriek. 'Wij hebben deze locatie zien opbloeien tot een creatief centrum. Een inspirerende plek, waar we nog lang niet zijn uitgegroeid.'

Lees verder
Thumbnail

Imagemakers: Mogelijkheden genoeg, ook nu

Nov-Dec 2012

Jan Lommers, strategic director van reclamebureau Imagemakers, zit niet stil. Juist in crisistijd is hij op zoek naar nieuwe mogelijkheden, zoals het aanspreken van de lokale en startende markt en een intensieve samenwerking met communicatiebureau IZO.

Lees verder
< Vorige Volgende >

Terug naar boven