Thema: Adviesbureau

Bekijk alle thema’s >
Thumbnail

Hypotheek Visie: Zoeken naar de beste oplossing

Maart-April 2009

Om een goed hypotheekadvies te kunnen geven, moet je de nodige tijd uittrekken, vindt men bij Hypotheek Visie. Een stelregel die door alle franchisenemers volmondig onderschreven wordt. Geertjan Jansen, Hypotheek Visie ’s-Hertogenbosch, kan er dan ook niet bij dat sommige concurrenten al na amper 60 minuten met een kant-en-klaar advies wapperen.

Lees verder
Thumbnail

Huijbregts Notarissen & Adviseurs: Klassieke, moderne dienstverlening

Okt-Nov 2010

Klanten roemen de professionaliteit en betrouwbaarheid van Huijbregts Notarissen & Adviseurs. Het leverde het Bossche kantoor de vierde plaats op in de top 100 van juridische dienstverleners volgens Incompany, hét landelijke onderzoek naar klanttevredenheid.

Lees verder
Thumbnail

Verwegen Communicatie: Iedereen heeft recht op succes

Sept-Okt 2011

Sander van de Gevel (41) is geen onbekende in ’s-Hertogenbosch. Velen kennen hem als minister van de ‘Oeteldonksche Club van 1882’ of als zanger van funk- en soulband Checkpoint Charlie. Dat Sander zeventien jaar geleden bij de Verwegen Communicatie Groep startte als stagiair en inmiddels mede-eigenaar en creatief directeur van het Veghelse bedrijf is, is minder bekend.

Lees verder
Thumbnail

R&P Advies: Klankbord voor ondernemers

Sept-Okt 2011

Vijf jaar geleden namen Sjoerd Diebels (41) en Roger Koks (36) het Bossche administratiekantoor R&P Advies over, dat al sinds 1959 bestaat. Dankzij hun ervaring in het bedrijfsleven weten zij hoe het is om ‘aan de andere kant van de tafel te zitten’. 'Hierdoor zijn wij geen mensen van de droge cijfers, maar weten we precies waar het in een onderneming om draait', aldus Koks.

Lees verder
Thumbnail

De Meiden van: We schieten gelijk raak

Nov-Dec 2011

Van een digitaal magazine van Enexis tot een creatief boekwerk van verschillende campagnes voor Consument en Veiligheid of een webshop voor Schneider Outdoor: ‘De Meiden van’ heeft een zeer divers portfolio opgebouwd. Het ambitieuze full service reclamebureau denkt graag vanaf het prille begin mee in de strategie en het concept. Zij ontwerpt van een logo en huisstijl tot een geheel nieuwe identiteit. Het duo Margo de Ranitz-Rouwhorst en Daniëlle Noordhoff werkt inmiddels vijf jaar samen en zit vanaf dag één in De Gruyter Fabriek. 'Wij hebben deze locatie zien opbloeien tot een creatief centrum. Een inspirerende plek, waar we nog lang niet zijn uitgegroeid.'

Lees verder
< Vorige Volgende >

Terug naar boven